hjerte_v2 Group 6 Shape

Mer informasjon og bestilling

Hva gjør vi hvis borettslaget/sameiet vårt ønsker å vite mer eller bestille ladesystem?

  1. Borettslaget kontakter NTE via skjemaet under.
  2. NTE stiller på befaring for å avdekke behovet for antall ladere. De sjekker også om det er tilgjengelig kapasitet på elanlegget eller om det er hensiktsmessig å opprette nytt abonnement.
  3. NTE vurderer hva som skal til for å gi et tilbud.
  4. NTE utarbeider tilbud og sender over dette til borettslaget/sameiet. NTE tilbyr ulike betalingsmodeller avhengig av borettslagets behov.
  5. Hvis borettslaget/sameiet aksepterer tilbudet fra NTE, vil anlegget meldes inn til netteier, Tensio. De må godkjenne ønsket ladekapasitet.
  6. NTE bestiller utstyr og avtaler tidspunkt for montering.
  7. Hvis borettslaget/sameiet velger å bruke NTEcharge365, vil NTE sende ut et skjema som beskriver informasjonen de trenger for å opprette konto.
  8. Etter at montering og opprettelse av konto er gjort, får borettslaget/sameiet opplæring. Etterpå skal borettslaget/sameiet selv kunne administrere anlegget.


Fyll ut skjema for å få mer informasjon eller en befaring

Henter skjema

Takk for innsending

Vi vil ta kontakt så snart som mulig

Hei! Vil du motta e-post om medlemsfordeler, konkurranser og andre nyttige ting?

Ja, takk!
Lukk